snart är det lördagsmys

På ett eller annat sätt lyckas jag alltid göra massa dumma och konstiga saker men idag är jag glad ändå. Gårdagskvällen skulle jag vara ensam hemma och jag hade laddat upp med glass och filmen Inception. Slutade dock med att jag åkte till Marcus och såg Sagan om Ringen istället. Upp imorse för att jobba och efter 20 minuter svimmar jag?! Vad är oddsen på det?! Svimmade väl inte riktigt helt, men det var läskigt som tusan. Svartnade för ögonen, hörde ingenting och vinglade som om jag var packad. Hade ingen avståndsbedömning överhuvudtaget utan försökte öppna dörren när jag var två deceimeter ifrån den och allt slutar med att jag snubblar in i lunchrummet där fyra personer sitter och äter.

Lyckligt slut på det hela i alla fall och jag jobbade klart hela dagen. Nu ska jag äta pommes, filéer och resterna av bearnaisesåsen från förra veckans grillning, mums! Får se vad kvällen bjuder på, men lutar åt utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0