vilja bli

Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag sagt det här nu men jag vill verkligen ta tag i mitt skrivande igen. Vill, inte måste, inte borde och inte behöver. Jag vill ta tag i mitt skrivande för jag saknar det verkligen och jag har så mycket som måste ut ur huvudet och ner på ett papper. Jag vet inte varför jag aldrig tar tag i det, jag tror att jag väntar på inspiration. För hur mycket jag än vill skriva just nu och hur mycket jag än har att skriva så kan jag inte formulera det, det vill sig inte. Jag vet inte vad jag ska skriva om, vad det ska bli och hur det ska bli.

Men jag vill verkligen. Och jag ska. Och det behöver inte ens bli något vettigt. Jag ska inte skriva på boken förän jag vet vad jag ska skriva. Jag ska bara skriva.

Så, nu ska jag skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0