when our love was new

Idag var det meningen att jag skulle plugga då jag har sju saker kvar innan betygen sätts, varav fyra stycken är tills imorgon. Dock så har jag jobbat på morgonen och när jag kom hem hade mamma gått vilket innebar att jag inte kunde intervjua henne och därmed orkade jag inte med ped.led. Sedan upptäckte jag att man behövde naturboken för att kunna plugga till naturboken (genius?!) och den har jag duktigt nog lämnat i skolan så där hände det inte heller så mycket. De andra är två g-grejer och g-grejer orkar man inte bry sig om för det kan man ändå.

Sammanfattningsvis har jag inte pluggat något alls vilket jag verkligenverkligen borde. Istället har jag gosat med världens sötaste och underbaraste och bästaste Noomi, pratat med Mickis och promenerat i solen. Snart blir det match. Skulle behöva sova egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0