den där sommaren

Det där med att skriva verkar inte riktigt vara min grej längre. Jag orkar inte, eller har ingen lust eller motivation alls. För tillfället har jag ingen lust till någonting. Är så trött, dygnet runt. Skulle kunna sova tjugo timmar per dag om jag bara hade möjligheten. Det har jag icke för jag ska jobbajobbajobba hela sommaren. Tack och lov att jag har ett underbart och mysigt jobb där man kan vara ute hur mycket man vill och gosa med barn hela dagarna.
 
Tre jobbdagar kvar till min semester, min sjudagarssemester, kors i taket! Ska åka till stugan och inte göra någonting annat än att dricka kaffe, promenera, stirra upp i himlen och titta på träd. I sju hela dagar. Rena rama drömmen det där.
 
Planerar att sluta vara så trött efter den där veckan också. Ska börja äta järntabletter igen och sova så länge jag vill. Efter min semester ska jag vara pigg och glad och orka göra saker. Och så får jag snart åka hem, hem till Göteborg igen.

RSS 2.0