God Jul

God Jul lite i förskott! Eftersom jag, enligt min söta mamma, har datorförbud på julafton får jag ta och skriva God Jul en dag för tidigit. Imorgon är det som sagt julafton och det ska bli mysigt. Jag har laddat upp med:
- En ny spellista vid namn "Julsånger" på Ipoden
- En nyköpt klänning, svarta strumpbyxor och guldiga örhängen att ha på mig
- Att baka lussebullar, pepparkakor, marsipan, knäck, två sorters bröd, muffins och sockerkaka
- Städat hela huset
- Julpyntat hela huset
- Köpt julgran och klätt den
- Köpt och slagit in (nästan) alla julklappar


Så allt jag kan göra nu är att vänta. Fast det kommer nog inte bli allt för mycket tid över för kvällen har redan gått och jag har hunnit träffa vän med samma namn sedan varit hos grannar och ätit julskinka enligt tradition och nu ska jag bara sova för imorgon ska vi upp tidigt så det fortfarande är mörkt ute och då är det jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0