Jullov

En dag kvar till jullovet, otroligt hur mycket man egentligen kan längta! Den här julen kommer att bli så oerhört mysig.
19 dec JULAVSLUTNING
24 dec JULAFTON till mormor och morfar, sedan farmor och farfar och sen hem med familjen
26 dec till kusiner i Gustavsberg, kanske kan träffa på någon i klassen där då, eftersom alla i min klass bor ute på landet (;
27 dec gå på julrean med med söt P och gammal, gammal klassskompis, sedan Miss Li konsert ?
31 dec NYÅR- någonting lovar jag att det blir! Nyår here I come säger jag bara
4 jan söta lilla snöflinga fyller 18 år, Grattis ! och troligtvis en fotbollscup också
Sen händer det massa annat roligt som inte är inplanerat än, t ex gymma, simma, ha filmkväll med massa gamla klassiker och bara trevligt julmys och njuta av min ledighet!

Jag har köpt klart typ alla julklapparna och på lördag ska jag ha en bakdag med sötnöt och jag är bara lycklig. Det är ganska ovanligt faktiskt, eller inte helt ovanligt, men jag är väl inte den som går runt och är överlycklig för mig själv egentligen. Det var nog bra att börja gymnasiet, man bryter liksom sina gamla vanor då. Byter ut allt gammalt som så länge varit mot nytt och fräscht. Kombinerar nya vänner med dem gamla och vips! en underbar blandning som gör att man bara inte kan vara olycklig.


stockholm stockholm. Jag älskar att bo i Stockholm.
Längtar bara tills snön kommer så blir det ännu finare och en perfekt jul <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0