månad

Yes. Jag upptäckte att jag hade månadsdag för min blogg igår! Så julafton är inte längre "bara" julafton, det är också månadsdagen för min blogg. Vilken underbar dag. h m m . Iafa, dagen till ära tänkte jag göra som alla andra bloggare och lägga upp en lista, som jag givetvis snott från någonannans blogg. Så please enjoy och läs min första lista, eller skit i det !

Brukar du komma i tid: Jodå oftast
Brukar du titta dig i spegeln: Ja alldeles för ofta...
När mår du bra: När jag slipper vara ensam
När blev du fotad senast: Var väl idag, av mig själv tyvärr ><
När och varför grät du senast: Tror faktiskt det var ett tag sen nu, men är väl för att allting är så värdelöst
Var det pinsamt att svara på det: Nej
Vad pluggar du: Sam/ekonomi på Värmdö
Vad tycker du om fötter: Ehm är väl inte direkt någon favorit men
Vad hade du i din mun senast: Mjölk
Vad har du på dig: Randiga pjamasbyxor, svart linne, favvotrosor + bh och storebrors tröja!
Vad saknar du: Honom
Vad är din favoritdryck på morgonen: Ingefära och citron te
Vad ska du göra i sommar: Till Frankrike, på festival, till Gotland och jobba förhoppningsvis

Vad vill du jobba som: Vet inte riktigt, något som behövs
Är du smart: Hm ibland, beror väl lite på
Är du aktiv i skolan: Allting är väl relativt, men ja

Är du musikalisk: Älskar musik och kan väl sjunga lite och spela lite piano
Är du bortskämd: Njaa inte direkt

Är du trött: För en gångsskull inte, faktiskt!
Är du nöjd med ditt liv: Nej, men det är man väl aldrig typ
Vad gör livet värt att leva: Det undrar jag varje dag
Vad i livet ångrar du: Alla mina misstag snedsteg usch
Vem ringde dig senast: typ.. ingen?
Vem fick du sms av senast: Söt P, tror jag
Vem kramade du senast: Farmor ...

Din första:
Operation: Har nog aldrig opererat mig, vad jag vet

Piercing: Hål i öronen bara, men skulle vilja ha i tungan!
Tatuering: Har ingen, men vill ha det också nångång
Bästa vän: Sophie och Maria, gamla dagiskompisar
Kärlek: haha måste väl vart Dagismax
Fylla: Bröllopet

Sport: typ gymnastik när ja va fyra, hah
Semester: tror jag var på kreta (eller mallorca?) när jag var ett

Konsert: Riktiga konserten var väl typ Deep Purple i femman (inte mitt val..)

Favorit:
Film: Titanic, Fröken Sverige, Dirty Dancing, P.S I Love You
Tvprogram: One Tree Hill !!
Musik: Massor, men Amanda Jenssen och Håkan Hellström just nu
Drink: Haha, jag är så dålig på sånt, alla klagar på mina blandningar!
Sport: Fotboll
Plagg: Tights och sockor
Bok: Alla Marian Keyes och Harry Potter (sååå nördig)

Just nu:
Äter du: Ingenting.
Dricker du: Ingefära och citron te
Ska du: Lägga in bilder från kamera sen sova
Lyssnar du på: Nya Håkan skiva jag fick av bror
Väntar du på: Att Du ska smsa

Tittar du på: Mitt fina ny iordninggjorda rum!
Känner du dig: Glad och besviken


Vad du föredrar hos det motsatta könet:
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Kyssar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage
Busig eller lydig: Busig

Puss på Dig


Kommentarer
Postat av: pelle

bröllopet, haha :D



och du glömde på favofilm the holiday, eller?

puss .)

2008-12-25 @ 17:07:54
Postat av: Anonym

haha jo men jag kunde ju inte skriva alla filmer! <3

2008-12-25 @ 22:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0