Music I like

Gud vad jag ångrar att jag slutade spela piano. Eller, det var ju sjukt tråkigt på alla lektioner och jag hade urusla lärare som lärde mig tråkiga låtar. Men det är kul att kunna. Och jag hörde typ min kompis kompisar spela, så sjukt fint och sjukt bra. Blir typ kär i musiken. Och gitarr vore nästan ännu roligare, det är lite enklare att ta med sig lite överallt. Tänk vad mysigt att kunna spela på stranden och varsomhelst och överallt.



Samson Let's just fall in love Boston Fidelity Noone wants forever Carry you home Mad world Forever young Don't worry My Immortal En svår och jobbig grej Hallelujah Rusningstrafik Tvivel Om du lämnade mig nu Prinsessor Svenska Hjärtan När ingen vet When the Children Cry How to Save a Life Känn ingen sorg för mig Göteborg Magiskt men Tragiskt Brännö Serenad Det är så jag säger det För en lång lång tid The Worlds Greatest

Amanda Jenssen James Blunt Marit Bergman Lars Winnerbäck Lasse Lindh Rufus Wainwright White Lion Gary Jules Laurel Music The Fray  Håkan Hellström Melissa Horn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0