Underbara lov !

Ååh just nu längtar jag till en massa saker! Jullovet är verkligen i full gång och jag har som vanligt råkat boka upp mig lite för mycket, men jag tror nog att jag ska hinna få några dagars vila också, haha. Än så länge har jag lyckats bestämma:
29 dec - Sooovmorgon!! Promenad halvägs till Farsta C, shopping och promenad hem. Sedan ishockey med Pappsen bror Stor, storebror och lillasyster
30 dec - Träffa A från skåne. Skridskor och fika i Farstanäset (?) med P, E, C och F
31 dec - NYÅRSAFTON. Middag hos söten P och sedan vidare på hemlig ort
1 jan - Nytt år, nya löften och mitt nya liv ? Vi får väl se hur jag lyckas
3 jan - Barkarby Outlet med Pappsen och Bror för att köpa upp mitt presentkort
4 jan - Fotbollsturnering i jag-vet-inte-var ? + Jocke och Lisa fyller år !
Sen ska jag hinna med att träffa S och L i klassen. Kanske J också ? Gymma och/eller ut och springa ska jag göra någon eller kanske flera dagar och förmodligen massa som jag har glömt bort att jag ska göra också! Det vore typiskt mig...

Just nu längtar jag iafa jätte jätte mycket tills imorgon. Det kommer bli super mys. Vi ska ha med oss kaffe och varm oboy i termosar. Sen ska vi ha mackor och lussebullar och pepparkakor och massa annat gott fika med oss. Så först ska vi åka skridskor tills vi är alldeles kalla och trötta. Sen blir det till att sitta ner och mysa med all vår mat. Hoppas bara inte isen smälter, haha det vore ju såå lyckat om den gör det. Eller så kanske den är för tunn så vi ramlar ner i vattnet som Mamma tror. Men det får vi väl hoppas inte händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0