myskläder

Det är kallt ute. Riktigt jävla kallt. Jag gick hem från Farsta C och när jag kom hem hade jag ingen känsel i tårna längre. Men det är lite mysigt, det är ju vinter trots allt. Plus att det var jätte fint ute, det glittrade om träden och hade det varit liite mer snö ute hade allting varit perfekt! Synd att jag glömde min kamera hemma ananrs hade jag kunnat ta en bild för det var så otroligt vackert.

Efter att ha varit ute en sån här dag känner man verkligen för att sätta på sig myskläder, vira in sig i tusen filtar, koka en kopp te och sedan sitta i soffan och läsa. Just vad jag gorde när jag kom hem också ! Läste "Lyckans Hjul" och hade på mig mina stickade mockasiner som jag fick i julklapp av mamma! H a ha, det är världens sötaste och skönaste saker som man kan ha på fötterna.


en bild på mina myskläder! Tights, stooor tröja och mina älsklings mockasiner
bästa jag vet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0