Nemi

Haha. Nemi är min favorit, hon är så jävla skön. Läser den i DN (eller är det kanske i SvD?) varje morgon.



Hon bara är liksom. Svårt att förklara på vilket sätt men så sjukt härlig iafa. På nåt sätt kan jag tycka hon är djup.. ni vet, mycket blir sagt av bara de här fyra bilderna. Det är verkligen sant att en bild säger mer en tusen ord. En bild beskriver så otroligt mycket. Jag önskar att jag kunde rita för då skulle jag kunna visa världen allting jag vill säga. Egentligen letade jag efter en annan nemi-serie men den hittar jag tyvärr inte, den är min absoluta favorit och om jag hittar den ska jag lägga upp den senare!
Men tillbaka till det jag började med. Den här lilla serien säger så mycket utan att man ens tänker på det. Så alla som läser det här kan ju vara beredda på att bli väckta mitt i natten om jag inte kan sova, haha. Älskar alla er som ställer upp, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0