yess

Min kväll igår räddades tack vare en kopp te, boken Lyckans Hjul, min julklappsskiva Nått gammalt nått nytt nåt lånat nåt blått- Håkan Hellström, och tanken på att jag skulle gymma med söt P idag på morgonen. Så puss till dig.

Gymmet idag däremot blev inte så lyckat, svimmade efter ca 15 minuter och sen var jag lite trött, så det blev inge vidare träning. Anledning? Att jag inte ätit tillräckligt påstod dem, men det var det väl värt för jag hade gått ner ett kg sen igår och ytterligare ett under dagen!

Nu sitter jag framför söta P bärbara dator i hennes rum och skriver. Vi ska ha filmkväll/natt och se aaalla bra filmer. Hyrde precis the holiday, PS I Love You och Mamma Mia, sen har sötnöten Notting Hill och jag fick alla Eva & Adam serier i julklapp, h a h a. Vi tänkte egentligen se Forrest Gump, Föräldrafällan och the Notebook men dem fanns inte att hyra... Sen tänkte vi titta på Titanic om vi hinner, fast med tanke på att den är ganska lång, lång, lång och vi såg den förra veckan så får vi väl se om den hinns med, h m m.




Nu är det filmtime <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0