sweet summer

Åh jag hittade världens härligaste bild idag, på någons blogg tror jag. Jag sitter ofta och bara söker på ord och ni anar inte hur mycket fina bilder man kan hitta! Jag lovar att jag typ skulle kunna tapetsera mitt rum med dem snart! Fast det vill jag inte göra för har precis gjort om därinne och det är väldigt väldigt fint tycker jag. Vitt så ser mycket större ut, vita möbler och sen min rosa säng, h a h a. har inte riktigt blivit klart ännu men när det väl är klart kommer det att vara helt fabulous. l ä n g t a r. Nu råkade jag visst komma lite ifrån det jag egentligen ville säga, så tillbaka till min bildsökning! Fick helt plötsligt ett lite impulsivtryck (troligtvis med tanke på att jag är sååååå sötsugen) och ville hitta härliga matbilder så sökte på picnic och fick upp den här härliga bilden!




Visst får den en bara att skrika efter sommar, mysiga picknicker, god mat, fint dukat och allt annat mysigt. Och extra plus för att den är rosa rosa rosa också, det är nog världens härligaste färg. Den är glad och passar fint och man kan känna sig lite barnslig men ändå finfin i det! Dessutom är barnsligt roligt, prinsessor är söta och minns när jag var liten, då älskade jag att klä ut mig till prinsessa. 
me <3 fina kläder 
Menmen det där får jag ta någon annan gång någon annan stans någon annan tid för nu måste  jag nog ner och fixa en kopp te för att överleva sötsuget efter den där bilden och få upp värmen här i vinterkylan. H e r r e g u d  vad mycket snö det är ute!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Suuure, dude! Självklart! Om du läser vår! ;) Lägg till oss på bloggkoll och häng med i det roliga! http://www.bloglovin.com/blogg/214628/dubbelbloggen?claim=x93qagujk73

2008-11-26 @ 23:04:55
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0