L Ä N G T A R

I helgen ska jag ut och fika med mina två bästa vänner, två andra sötnosar  som jag träffade någonstans förra helgen och en kompis till dem. Längtar mycket mycket och hoppas verkligen att det blir av. Kommer bli kul efter en sån här hetsig vecka, har haft typ en miljon prov och inlämningar och det är minst lika mycket nästa vecka igen. Plus att de är typ de skönaste och sötaste människorna ever! Och visst blir man glad när man träffar nya människor? Det är bland det roligaste som finns. Särskilt med tanke på att jag inte är den mest sociala personen.... så blir jag såklart extra glad. Det är så kul att få nya vänner och det känns helt plötsligt som om man betyder lite mer, att någon person man inte ens känner vill träffa en igen, det måste ju betyda att man har någon slags utstrålning och personlighet som andra tycker om, eller nåt sånt iafa. Rätta mig om jag har fel, men det tycker i alla fall jag! Dessutom, vad kan bli bättre än en blandning av gamla sötisar och nya? typ nothing är mitt svar!


min kaffe och sötnöt no.1s kaffelatte nångång för länge sen. She's the worlds greatest <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0