Remember your promise ?

Alla dagar kan ju inte vara bra dagar, eller kvällar snarare, och ikväll är just en inte bra-kväll. Ibland undrar jag hur mycket ja egentligen betyder för andra.. finns det ens en mening med att jag lever? Är det någon som verkligen bryr sig om mig? Varför har ingen svaren på alla mina tusen frågor och vad i ******* är anledningen till att jag känner mig så ensam?

Om jag försvinner, kommer du att leta efter mig då ?
Om jag gråter och är sårad, kommer du att älska mig ändå ?
Om jag förlorar dig i mörkret, lovar du att vara mitt ljus då ?
Om jag sårar dig, lovar du att förlåta mig då ?
Om jag tittar upp mot himlen en natt, lovar du att vara min sjärna då ?
Om allt känns svårt, kommer du ändå att försöka få mig att le då ?
Om jag ger dig ett minne, lovar du att aldrig glömma det då ?
Om jag dör, lovar du att inte gråta då?

Du lovade att leta efter mig. Du lovade att vara mitt ljus och min stjärna. Du lovade att alltid förlåta mig och du lovade att alltid minnas.
På sista frågan svarade du bara du ska inte dö
och jag älskade dig för de orden, för de löftena och jag älskade dig över allting

                         
I'm afraid this is gonna be a night filled with regret, no matter what I said yesterday 'cause yester love is on my mind


Kommentarer
Postat av: Pelle

I love you

2008-11-27 @ 19:15:55
Postat av: Frida

tack söt :)

2008-11-27 @ 20:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0