efter solsken kommer regn?

Det känns som att min värld är precis tvärtemot alla andras, för de två absolut värsta nyheterna jag har fått på sistone har varit dagen efter en helt underbar kväll. Ena var dagen efter nyår, andra var idag. Det är konstigt och en obeskrivlig känsla. Sist jag träffade honom vaknade han faktiskt till lite, och jag såg att han tittade på mig och när han stängde ögonen igen rullade en ensam tår ned för kinden. Idag tror jag han kände att vi var där, men fick ingen direkt kontakt med honom. Det är svårt att säga hur det känns, men tack snälla så har jag hon som alltid ställer upp och finns där. Vi har precis tillbringat två timmar på bryggan vid solnedgången. Underligt att vi inte ens behöver prata och ändå känns allt bättre 

vi är
något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0