fri som en fågel

Ändrade planer inför helgen så istället för ännu en överfylld helg är jag helt ledig bortsett från släktkalaset på lördag. Fy tusan vad skönt, jag ska utnyttja tiden och sova!!! Låg vaken till ungefär tre inatt, och steg upp halv sex för att hinna duscha och fixa iordning frukost till mammsen som skulle bli firad på sängen. Det resulterade i en ganska seg skoldag, sov på spanskan och var väldigt seg men ändå en helt okej dag och nu är jag fri! Eller, det är ju skola imorgon, men inga läxor kvar och dagen är lugn med svenska, ekonomi, idrott, engelska och matte och det enda som är jobbigt är matten.

Efter skolan idag åkte jag till Farsta för att fixa det sista till brors present. Lite prestige då jag lyckades åka från skolan, köpa present, köpa fina kort, ta ut pengar och åka hem igen under lika lång tid som det skulle tagit mig att gå hem ifrån skolan. Ikväll ska jag nog sova tidigt, kanske bada eller gå en promenad, läsa mina böcker, är extremt Harry Potter sugen och dricka massvis med té. Det är så skönt att vara fri

Kommentarer
Postat av: P

vill oooockssååå

2009-04-03 @ 00:44:28
URL: http://milka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0