gräset är alltid grönare...

Har varit full gång idag och jag kan konstatera att mina två små kusiner är de gulligaste i hela världen. Leo har börjat prata massa och man förstår ungefär hälften av vad han säger, men han är så söt ändå. Fick en puss innan han skulle gå också, sötnos. Elias blev mest omkring skickad mellan alla mostrar, hehe, jag kunde inte riktigt hålla i honom med bara en arm så det blev lite svårt för mig. Har precis varit ute och gått med Gustav upp till Högdalen, ikväll vet jag inte rikitgt.. Känner för att göra något men samtidigt inte. Men orka sitta hemma med mamma och Nico.. Å andra sidan kan jag ju inte röra mig ordentligt så kanske vore bäst att vara hemma och vila, gå ut och gå lite senare och ta det allmänt lugnt. Vi får se hur det blir.

Konstigt bara att hela veckan har jag bara längtat efter lovet då jag skulle få chansen att ligga hemma, läsa, se på tv och bara slappa. Inte behöva gå ut varje dag, inte behöva plugga utan bara få lugn och ro för mig själv. Nu när jag absolut har fått lugn och ro för mig själv, när jag inte kan göra något då orkar jag verkligen inte vara hemma. En hemmakväll känns som otroligt slöseri och jag kan verkligen inte tänka mig det ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0