imorgon är en annan dag

Skönaste dagen på länge i skolan idag. Började med geografi och vår lärare kom fram till att det var "länge sedan vi tog en fika tillsammans" så han plockade upp saft och kakor, som jag dock inte åt av, ur ryggsäcken. Sedan tillbringade vi lektionen med att titta på foton från hans semester i Sansibar. Efteråt hade vi samhäll och där har vi fått en ny lärare, vi gjorde lite namnlekar och sedan fick vi gå på lunch. Åkte in till Hötorget för att hämta Amandas dator och sedan fick vi vår mycket efterlängtade smoothie från Brasco! En mattelektion och 5 minuter svenska senare fick vi sluta! Nu pluggpluggplugg och lite Harry Potter som vanligt.. Vill egentligen ut och gå också, kommer nog bli tokig snart, men jag orkar inte riktigt och tycker inte jag har tid heller. Får se hur det blir med det.

Skumt dock att i tisdags kändes det som fredag och idag/igårkväll trodde jag att det var torsdag. Satte klockan en timme för tidigt och var helt inställt på torsdag halv nio till fem-dag men inte då. Imorgon är det däremot torsdag som även den blir lugn, inget samhälle då heller så min lunchrast kommer vara från halv ett till halv fyra, under den tiden ska jag hinna gå till banken, käka lunch och träffa Annette.


Kommentarer
Postat av: circus em

ja, pippi skulle man allt ha som vän!

kärlek

2009-04-22 @ 18:44:19
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0