jag är starkare

Det var lite konstigt att träffa någon man inte alls känner och börja berätta massor om sig själv. Det var väl bra på så sätt att hon var väldigt opartisk, hon brydde sig inte riktigt om jag sa något dumt om någon och jag riskerade inte att såra henne eller någon annan utan kunde vara helt ärlig. Men annars kändes det mest konstigt. Vill nog inte träffa henne igen. Men jag känner mig fortfarande delad. Vet inte vad jag vill, eller vart jag ska ta vägen. Dock så mår jag mycket bättre, bättre än jag gjort de senaste fem-sex åren. Inte hela tiden, men längre stunder. Fast nu har jag ångest. Imorgon ska jag vara duktig.

Vid middagen kom Pellan hit och vi tittade i albumet och åt våfflor. Nu är hon och träffar en gammal vän, och jag läser hp som vanligt.. Jag tror hon kommer tillbaka hit snart någongång och håller mig lite sällskap. Hoppashoppas för jag är taggad på att göra nåt tokigt. Jag älskar den flickan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0