klänning och barfota

Nationellt prov i engelska imorse, men det gick bra tror jag. Svamlade ihop någon text om mig och datorer och nu ska jag inte oroa mig för om det blev bra eller inte! Efteråt så var alla lektioner inställda av olika anledningar så jag är mitt uppe i min håltimme på 4,5 timmar. Promenerade till Sjöängskolan och hälsade på i cafeterian, Jaana var i Spanien men Migge var där i alla fall! Har fått ordentliga skavsår på tårna så gick barfota hem därifrån, riktiga sommar känslor med klänning, barbent och barfota. Åh vad jag längtar. I alla fall så var det jättemånga som stirrade på mina små fossingar och en busschaufför tutade, vinkade och log mot mig, men jag börjar vänja mig.. Nu är jag hemma och börjar inte förens vid två igen med matte, efter det ska jag till banken och sedan in till stan för att träffa Annette, det blev inställt igår. Ikväll vette tusan, är det fint väder så ska jag i alla fall vara ute!

Är hungrig så jag mår illa, har inte ätit sen frukosten vid sju, men vad kan man äta?! Tänkte gå ner och leta lite i skåpen och sedan sätta mig ute i solen och äta. Sommarsommarsommarkänslor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0