långpromenad

Det känns verkligen som om det är sommar idag och just därför kan jag inte låta bli att känna lycka i varenda liten del av min kropp. Pelle var som sagt här på morgonen, vi solade, åt frukost och sedan skjutsade bror henne hem. När jag kom hem såg jag att det var 26 grader (!) i solen och bestämde mig för att absolut inte sitta inne en sån underbar dag. Gick ut på en liten promenad och hittade Camilla solandes på sin altan. Hon följde med mig runt i Örby och sedan lämnade jag av henne hemma och traskade vidare. Fann mig själv utanför Ciccis hus ca 25 minuter senare och kände mig lite impulsiv då jag ringde på dörren. Hon satt vid köksbordet och pluggade/åt frukost. Väntade på henne medans hon packade träningsväskan och klädde sig och sedan plockade vi med oss massa frukt som vi åt samtigt som vi solade på Liseberg i typ en timme innan träningen skulle börja. Så sjukt skönt att man kan gå runt i mini shorts och linne, fast det bara är april! Kollade på träningen en liten stund innan jag drog mig hemåt, mötte två kända ansikten på vägen hem och småpratade lite. Väl hemma är jag ENSAM. Det händer inte ofta inte. Ska utnyttja tillfället, men vet inte riktigt hur. Ett stort glas isvatten och lite korsord samt radio är en bra början i alla fall.

Snart får jag träffa Mattias som är här och hälsar på över helgen och sedan blir det chill hos Pelle med hälften av Gotlandsfolket. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0