Nyduschad

och hemkommen från gymmet för första gången på över en månad, det var obeskrivligt skönt, jag har verkligen saknat det. Fick lite träningsryck vid sextiden och smsade Frida som också var taggad på lite spinning. Vi körde i 20 minuter tills hon drog iväg på boxningspass, som min stackars axel tyvärr inte skulle klara av, så jag trampade vidare på min cykel i ytterligare 12 minuter och slutade sedan efter 1,3 mil. Kändes som att jag skulle kräkas och hjärtat dunkade ända nere i svanskotan men efter lite vila och vatten var jag pigg igen och körde ännu mer ben. Skakade som bara den efter träningen och mitt ansikte hade antagit den där lite röda, kräftliknande färgen som mina axlar hade efter vårens hittills varmaste dag i lördags, men jag är van så det gör inte mig så mycket! Var bara underbart att äntligen träna igen och imorgon ska jag träffa en sjukgymnast, om hon tycker det är okej ska jag börja köra 2-3 gånger i veckan från och med nu, om jag har tid! Åh vad bra allting kommer bli.

Nu är jag nyduschad, har smörjt in mig i alla sorters krämer och ska göra lite té samt läsa hp innan jag tar itu med engelskaredovisningen och marknadsundersökningen. Det där med endorfiner och adrenalinkickar, det var ett bra påhitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0