risk för obegripligt fluminlägg

Ni anar inte vilken obeskrivlig lättnadskänsla jag känner just nu. Samhällsekonomiuppgiften (långt ord?) är färdigskriven och inskickad. Jag kan inte säga att den blev särskilt bra men med tanke på hur lite jag förstod så är jag nog ganska nöjd ändå. Även fast jag har en engelska redovisning som jag knappt börjat med, en spanska läxa som jag itne ens tagit med mig hem och en livslärauppgift som jag inte riktigt förstår tills imorgon så oroar jag mig inte längre. Det är bara smågrejer och de löser sig! Har över konsumerat kaffe och te ikväll också. Pappa råkade trycka igång kaffebryggaren och vips hade han ställt fram en enorm kopp framför mig, jag körde på varannan-tekniken och tog en klunk kaffe, en klunk vanlijté, grattis till mig för världens godaste blandning, ni är så svartsjuka! Åt ett glas med frysta blåbär och hallon till och nu är jag pigg som är lärka eller mört eller vad det nu heter.

Mamma fyllde ju år idag, eller igår rättare sagt eftersom klockan är över tolv, men vi ska fira henne imorgon bitti istället. Pappsen köpte en prinsessbakelse och lite tulpaner så jag ska upp vid sextiden imorgon för att göra iordning en finfin frukostbricka till henne! Presenten ska jag slå in nu alldeles strax och sedan tänkte jag ligga och titta på bilder. Jag har nämligen, med hjälp av bror min, räddat alla mina gamla bilder och lyckats lägga in dem på den här datan! Jag är så lycklig. Som jag har saknat dem, de är så fina och speciella, betyder mycket och de flesta är relaterade till något slags minne. Tror jag har fått en liten koffeinkick för jag är pigg som aldrig förr. Undrar hur sent jag kommer somna egentligen och undrar om jag någonsin kommer upp imorgon? Fast sover man mindre än typ fyra timmar brukar man vara relativt pigg ändå, får nog satsa på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0