sad song

Gårdagen blev mysig med vattenpipa och filtar på något som hette Vita Berget, doch var det lite segt och ganska kallt så vi drog hem ganska tidigt och jag somnade i fåtöljen. Drömde så sjukt mycket om alla i klassen och Mattias och jag kommer verkligen ihåg allting i detalj, det känns precis som att jag var med om det. Nu på morgonen har jag varit med mamma och tittat på en superfin lägenhet på Önskehemsgatan, sedan fikade vi en macka och Chai Latte i Högdalen och nu är det fotboll! Jag kommer sakna det otroligt mycket nu när jag inte kan spela och det känns nästan som självplågning att gå och titta.. appropå det ringde jag Göran nyss och det var med sorg i hjärtat jagberättade att jag förhoppningsvis kunde spela sista veckan innan sommarlovet.. Menmen, jag får träffa Pelle nu, se AIK och njuta av lite fotboll i alla fall. För att se det positiva, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0