shoppingdag

Äntligen hemma igen och fick med mig massa fina saker både från farmor och farfar och IKEA. Bland annat en glögg servis, ljushållare, doftljus - vanilj, choklad, kanel, en kaffeburk, en minivisp och lite andra småsaker. Fint och bra. Vi hittade en himmelsk säng på IKEA, jag vill verkligen ha den, men känner mig inte riktigt säker på att ge bort min underbara, stora rosa säng.. Vi får se hur det blir med det, den sängen skulle i alla fall passa bättre i mitt rum!

Egentligen var det ju mamma vi skulle handla åt och hon fick med sig en hel del även hon. Tallrikar, assietter, skålar, vinglas, kudde, täcke och andra småsaker. Sängen, bordet och soffan - som var de största anledningen att åka dit tänkte hon åka tillbaka för att köpa imorgon, vi hittade en jättefin grön soffa som hon kommer att köpa. Jag önskar att det var jag som skulle flytta istället... dels för att det vore skönt att slippa hemifrån, men också för att det bara vore bättre.



Nu middag och sedan träffa Pelle, får se vad vi hittar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0