sisterhood of the traveling pants

Det är konstigt hur man alltid känenr för en hemmakväll enda tills man väl sitter där med den där urtråkiga hemmakvällen och bara längtar efter något att göra. Ändå skulle jag inte orka göra något om jag fick chansen nu för jag har inte lust med det heller. Jag vet varken in eller ut. Vad vill jag egentligen göra? Är inte särskilt taggad på fest, inte på filmkväll och inte hemmakväll heller uppenbarligen... Träffa någon? Nja, jag vet inte, det beror alldeles på vem.

Ikväll har jag i alla fall ätit glass och druckit smoothie. Såg en kortis på TV också men återvände sedan till datan för att skriva min bokrecension. Den är uselt dålig, trots att boken är sjuktbra, och Gustav är inte hemma och kan läsa igenom den, men får väl hoppas att den är någorlunda bra i alla fall. Och att det inte är k*rringkandidaten som rättar för då får jag väl IG igen. Är strax klar med den i alla fall och då ska jag nog sova tidigt. Är så förjävligt trött och vill bara sova hela dagen imorgon, eller allra helst springa men det går ju inte.. Istället ska jag följa med Gustav och fixa pass, sedan åka till Bredäng för att leta saker till mamma och efter det till IKEA och köpa säng, ev. matbord till mamma.. De började flytta saker idag, mest kartonger med småsaker så man märker inte så stor skillnad än. Men nästa vecka är ju pappas så då är det meningen att hon ska bo där. Det känns. Inte. Det känns faktiskt inte. Men jag antar att det kommer göra det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0