smakprov

inteinteinteinte bra att skolan börjar imorgon igen, för nu får jag ångest och all vardagsstressen kommer tillbaka. Dock har jag ju ingen träning så har mer fritid än jag brukar. Å andra sidan innebär ingen träning ännu mer ångest. En ganska ond cirkel med andra ord.

Fast idag har ju varit nice. Söt P och jag var ute i säkert två timmar och tog massa fina foton med systemkamera. Sjukt fina bilder det blir med sådanna, verkligen vackra. Och med vackert väder och vackra modeller så blev det väldigt bra vill jag lova. Imorgon är nog också en helt okej dag med bara lall-lektioner och förhoppningsvis sushilunch med Anna-pyttipanna. Fast sen... Det är nog bäst att låta bli att tänka på. Blä


Kommentarer
Postat av: mli

Det kommer att bli bra ska du se, brukar jag säga till mig själv.



Jag såg hela bildserien på fb och de var sjukt fina! Vad är det för en systemkamera? Jag håller på att spara ihop till en framtida, så det vore kul att veta :D

2009-04-13 @ 23:36:27
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0