sommarväder

Lite halvtaskig uppdatering känner jag, men har ingen vidare lust att sitta framför datorn hela lovet, tiden går så fort utan att jag ska slösa den på ingenting. Idag har jag varit med Cicci, det var så sjukt fint väder så vi bestämde oss för att gå ut. Traskade ner till Vivo och köpte aningen för mycket och sedan satte vi oss på Liseberg och tjockisåt. Det var supermysigt och som alltid kul att ses, skönt att prata. Härligt att ligga i solen också och det kändes nästan som sommar, hade jag bara haft kameran med mig kunde jag lagt in någon söt bild också, men det går ju inte nu.

Efter det så hann jag i princip bara hem och vända innan jag skulle in till stan för bio. Bytte dumt nog kläder också- nylonstrumpbyxor och kjol kändes somrigt på ditvägen då det var sol, men på hemvägen dog jag nästan. Vi var 20 st på bion, Amanda hade fått någon halvtokig idé om att vi skulle fylla biosalongen med bara folk som vi kände, varav två stycken jag kände och två andra som jag kände igen från skolan. Men det var kul ändå och det där Värmdöfolket är väldigt trevligt! Efter var det meningen att jag skulle hem till Pelle och Anna, men när jag kom till Högdalen och hade missat Farstabussen med en minut kändes bussen hem till min egna säng, en kopp te och Harry Potter boken mer lockande, förlåt Pellan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0