svensk sommar tinar frusna hjärtan

JAA! Jag hittade min Britney Spears-skiva som har varit försvunnen i årtusenden. Som jag har letat efter den.. och ja, hehe, kan faktiskt erkänna att jag gillar min Britney Spears skiva väldigt mycket.. Jag lyssnade sönder den när jag var yngre. Den och Spice Girls. Hej här är man tjej liksom.

Dessutom
har jag hällt i mig fyra koppar kaffe och är jättepigg
är jag snart klar med all matte - fattar allting och det är riktigt roligt!
lyssnar jag på radio, 107,1 bästa kanalen
vårat hus börjar nästan bli beboligt(?) igen, det krävdes att mamma flyttade för att pappa skulle börja städa, yey
vi kanske ska till Gotland i sommar med mamma så jag får vara där i två veckor i så fall

allting känns liksom bra. jag är glad och ja, vad mer kan jag säga? jag är lycklig helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0