tidslöst

Det krävdes all min kraft att inte äta upp glassen och att inte översköljas av ångest när de andra var borta vilket resulterade i att jag låg på golvet i mitt rum och frös. Efter en stund lyckades jag somna, vaknade till, förflyttade mig till sängen och sov i en timme till. Nu har jag vaknat och ätit upp glassen i alla fall så det var inte så värt det, dock lyckades jag klara mig undan den värsta ångesten. Jag fryser och känner mig sjuk, men det bereror troligtvis och fförhoppningsvis på att jag sovit, nu måste jag skriva min bokrecension istället för att vila mig, som man borde få göra när det är fredag kväll...

Igår när jag åt lunch ringde förresten Anette.. Ska träffa henne nästa torsdag så någonting att se framemot åtminstone. Om det nu blir bra, men det hoppas jag verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0