törnrosa sov i hundra år..

Igår var jag och Frida i Sköndal för att lämna våra innebandykläder, det var faktiskt lite sorgligt... Jag kommer att sakna laget, och träningen, och matcherna. Sedan följde hon med hem till Tabbe och Nettan för att se HIF-DIF derbyt. Hon gick efter första halvleken men vi hann prata om lite smått och gott innan hon försvann. Sedan började andra halvlek och när det var ca 25 minuter kvar däckade jag i fåtöljen, jag fattar inte hur jag kan vara så trött jämt. När det var slut gick jag in och la mig och somnade ca 2 minuter efter att jag lagt huvudet på kudden. SJUKT!

Sedan var jag uppe tidigt imorse för att göra American Pancakes, eller Amerikanska Pannkakor som det heter på svenska. De var gott men usch vad sött, skulle nog räckt med hälften av allt flor- och vaniljsocker. Mysigt var det i alla fall, och jag har upptäckt att det är jättehärligt att vara upp tidigt och ha en lugn morgon med frukost för sig själv. Dock har jag ett litet dilemma i och med att jag älskar att sova också. Kör på båda två, för då uppskattar man dem mer!


bilder på min myspysfrukost

Kommentarer
Postat av: P

du anar inte vad suktad jag blir nu. Du anar inte. Jag ska nog göra american pankakes imorn.

2009-04-21 @ 17:30:52
URL: http://milka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0