Upp på taken över staden

Åh idag har jag solat, längelängelänge. Det var typ 22 grader uppe hos Cillans och superskönt. Hittade ett nytt träningssätt också. Rockring! Jag lyckades för första gången och nu när jag tänkt att spärra mitt gymkort i två månader så måste jag ju göra något. Promenader och rocka till en början, sen ska jag börja hoppa hopprep också men behöver nog bli lite bättre först för om jag hoppar i nuläget känns det som om axeln kommer hoppa ur led, det känns ganska obehagligt med andra ord. Nu ska jag äta soppa och sedan promenera iväg till Annika, idag igen. Hoppas jag blir lite brun, pyttelite bara, det borde jag faktiskt bli!


summertime <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0