hallongrotta

Idag har varit en mycket Ointressant dag, med stort O. Jag är så skoltrött så jag håller på att bli galen och IG på engelska presentationen innebär att vi måste göra om den, medans alla andra får ha sovmornar... Dessutom bokrecension till imorgon och jag kommer inte igång, blir troligtvis att göra den på lunchen/idrotten imorgon eftersom jag ändå inte får vara med.. Slutade iafa tidigare idag eftersom jag skulle till SÖS igen. Jättegullig doktor jag träffade, tyvärr fick jag inte så många svar.. Tydligen är det upp till mig om jag vill operera eller inte så... tror inte jag tänker göra det om jag inte får problem senare.

Drack smoothie på Brasco med Jennifer, den var massa god! Honung i som sötning, att jag aldrig tänkt på det. Flams trams och fotboll på kvällen. Tack och lov att det är fredag imorgon för jag överlever nog inte länge till. Jag önskar bara att det kan bli sommarlov snart så man slipper allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0