dagens dag

Jag har haft en lång men helt okejdag som inneburit skola från 8.30-17.00, shopping på lunchen och shopping efter skolan. Inte förens halv nio var jag hemma igen. Dagens första lektion var photoshop, vilket också var årets första lektion i photoshop. Det var kul. Resten av dagen var lite upp och ner men oseriösa lektioner som faktiskt gick ganska fort, lite stories från A, ett snabbmöte med Pellan och Hanna och sedan två otrevliga små möten i skolan. Återigen kan du dra åt helvete. Jag blir så trött. Och så ledsen. Att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag vill inte bry mig men det är svårt att låta bli men jag orkar inte med det här längre. Fast skit samma, jag är ganska glad ändå för idag har jag köpt nya, svarta byxor och en stor mysig och lila tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0