gårdagskvällen

Fredagkväll med avskedsmiddag på Faros och sedan fika på Café 60 med Frida, det var en riktigt lyckad kväll. Resturangen var supermysig med god mat och jag tror inte att jag kommer bli hungrig på en vecka nu efter. Vi blev nog sittande ett par timmar och pratade om mycket, mest om Spanien skulle jag tro men det var väl inte så oväntat. Tiden närmar sig och idag är det bara åtta dagar kvar. Runt nio tiden började vi röra oss mot medis då Cicci skulle på någon slags avskedsfest och jag och Frida åkte vidare mot café 60 för lite serious talk. Väl där var vi varma, mätta och trötta i fötterna så vi delade på en Chai Latte (fortfarande inte lika god som Espresso House) och sedan satt vi där i säkert två timmar. Tunnelbanan var seg så när vi skulle hem tog vi bussen från Gullmars, dumt val med tanke på att sträckan att gå då blir dubbelt så lång och båda två hade på sig ca 10 cm klackar och det regnade hela vägen. Men vad gör man inte för en liten extra promenad.

Väl hemma var klockan runt halv ett och jag orkade inte ens sminka av mig utan föll direkt ihop på sängen, pratade med både F och C i telefonen och somnade säkert inte förens två, så frågan är varför jag nu är vaken så sjukt tidigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0