lunchshopping

Just nu är jag bara ännu mer förvirrad och trött än jag var innan. Har knappt sovit någonting i natt och hade sjuk träningsvärk när jag vaknade så struntade i gymmet. På lunchen var jag inne i stan och köpte mina prickiga koppar och blommiga glas, de är finaste någonsin så jag är rätt så glad för det. Ibland förstår jag verkligen varför folk blir shoppaholics och allt vad det heter för man kan verkligen få ett lyckorus när man köpt något som man verkligen verkligen velat ha. Efter en hej-kom-och-hjälp-mig dag i skolan så promenerade jag hem och duschade. Ikväll blir det Grekiskresturang med Cicci och Frida, och sedan något café med Frida och alla problem som våldgästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0