nåt gammalt nåt nytt nåt lånat nåt blått

Jag vet inte vad jag saknar men jag vet att det är någonting

Det har bara gått tre (fyra) skoldagar sen jag började och jag känner redan att två dagars helg inte är tillräckligt. Framför mig har jag tre jobbiga dagar med lektioner, en halv lekdag med ettorna och en skön skoldag. Två fotbollsträningar, en match, två gymdagar och fyra långpromenader väntar mig innan det återigen blir helg.

Är väldigt shoppingsugen också, vill köpa lite nytt och få lite nytt hopp inför terminen, både kläder och saker. På onsdag blir det nog stan för HM har readag.. tänkte även passa på att köpa fyra koppar och fyra glas om de nu finns kvar ännu. Och kanske lite collegieblock, pennor, pärmar och lite sånt där pyssel som kan få mig på så bra humör. Åh jag längtar in till stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0