nedräkning, eller uppräkning

Förresten upptäckte jag idag att mer än halva skolveckan redan gått, och en hel vecka sedan jag började tvåan har passerat. Tiden rinner verkligen iväg som sand i ett sånt där tidglas, eller timglas kanske, och snart är det helg igen. Jag ska ta det lugnt, så lugnt det bara går för jag är inte sugen på fest, jag är galet trött och jag har match på söndag. Fredag eftermiddag blir gym och sedan hemmakväll med smoothie och kanske en promenad. Lördag blir det utgång men bara för en middag, en avskedsmiddag rättare sagt, med Cicci och Frida. Thai lutar det visst åt, om nu alla vill det.

Alltså, bara två dödslångadagar kvar med massor av språklektioner, träning och övningskörning och sedan är det vila för mig, greatness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0