ny dag, ny vecka

Idag har varit en dålig dag, men det är ju positivt för då kan de bara bli bättre och det blev det! Tröst åt lite soppa och chokladbollssmet när jag kom hem från skolan och sedan var jag med Frida på boxningspass. Lite för avancerat men grymt kul och skönt att få någon att slå på när man är förbannad. Nu känner jag mig lite överansträngd för mina händer skakar om jag håller dem i luften och det gör det aningen svårt att träffa rätt tangenter när man skriver. Nu lblir det knäckebröd med kokt ägg och ett glas mjölk, sedan se på oth och sova hela natten lång. Imorgon börjar jag ett och ska leka poängjakt med alla ettor. Sedan får jag se? Träning på kvällen är spikat i alla fall. Minst sex träningar i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0