skolstart

Jaha, så har man börjat skolan igen då. Frågan är bara om min skoldag räknades med tanke på att jag inte ens var där. Egentligen började vi halv tio och skulle gå till två, men eftersom jag hade tid hos sjukgymnasten skulle jag bli en timme sen. Tio över tio smsar jag Mandisen att jag är påväg, kvart över ringer hon och säger att vi slutat, lyx ! Mötte upp henne, Sandra och Jasse för att tjockisarna skulle käka donken och sedan satt vi där väldigt länge. Hamnade tillslut i Gullmars och köpte Chai Latte.. har jag tröttnat eller var den bara inte lika god som vanligt? Fick i alla fall se mitt schema och det såg riktigt grymt ut, tack och lov!

Har ätit lite frukostmuffins nu och ska snart ut med Cicci, jäveln som snart drar till Spanien i ett helt år och lämnar mig kvar här, inte okej Cicci, inte okej någonstans.
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0