slitet

Trött och sliten efter bara en dag i skolan. Förvirrad och frånvarande men ändå glad. Träffade sötaste idag och jag saknar redan. På fredag blir det förhoppningsvis Kräftskiva hos Pelle, det är sjukt att man kan sakna alla så otroligt mycket efter bara fyra dagar ifrån varandra, det är inte likt mig.

Träningen igår var inställd, så typiskt när jag var taggad för fotboll, nu måste jag vänta ända tills på Söndag istället. Cyklade hem med Frida på pakethållaren och drog på mig joggingskorna igår i alla fall för jag hade gett mig fan på att träna. Sprang runt i mörkret och blev alldeles nojig på grund av alla mord i alla tidningar överallt. Väl hemma badade jag och pratade i telefon med Pellan. Imorse gymmade jag, det var skönt. På fredag eller lördag ska jag köra tills jag ramlar ihop, för jag orkar inte tänka just nu. Ska nog skriva lite dagbok ikväll också, för jag är så full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0