viska något

Jag är trött. I både huvud, ögon och fötter. Jag önskar mig massage, fotvård och spa. Så fort jag fått mina pengar av Pelle ska jag börja köpa julklappar. Och kläder. Och koppar och glas. Och ett stort album som jag kan klistra in saker i. Och så ska jag bjuda Cicci på middag också. Sen finns det nog inga pengar kvar längre.

Jag vet inte vart jag ska göra av mina armar och mina ben och mina tankar eller någonting på hela mig. Jag vill träna så mycket att det enda jag kan göra är att ligga flämtandes efter andan och känna hur hjärtat slår och alla muskler i hela kroppen värker. Jävla ben som krånglar just nu, vill inte göra något dumt och riskera att missa matchen imorgon. Min första riktiga match sen oktober om jag minns rätt.

Kommentarer
Postat av: emzak

Lycka till på matchen!!

2009-08-24 @ 23:35:41
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0