du håller ingens hand

Tolv timmars sömn två dagar i sträck verkar inte vara någon bra lösning mot min trötthet, nu är jag istället seg som en kola och helt borta. Vaknade vid elva och halv tolv stod jag i Högdalen och väntade på tunnelbanan. Därifrån åkte jag till ringen och vandrade runt, har hittat en sjukt snygg jacka på HM och hoppas att den ska hamna på rean innan den hinner ta slut.. Bytte även mina paljettights mot ett par med lite färre paljetter och sedan köpte jag en bok på myrorna. Med andra ord fick jag inte särskilt mycket gjort och det kändes som om jag gick runt och tittade genom en centimetertjock glasruta. Efter ungefär halva tiden på åhléns upptäckte jag att jag inte ens kom ihåg var jag var och jag hade ingen aning om vad jag hade tittat på för grejer. Så det kan gå, så det kan gå..

Nu blir det chokladbitar och minijul, lussebullar, resturangbesök, hockey och kanske fika på Café 60, den som lever får se. Ska se till att fota mina julklappar och hämta hem kortläsaren från mamma snart också, det blir nog fint det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0