för ett par bruna ögon for jag

Igår fick jag ett brev från HM med ett clubkort i, först trodde jag det var något fel men sen läste jag brevet och tydligen hade jag glömt kortet i en affär någonstans. Ja där ser man vilken bra koll jag hade på mina grejer då, jag hade inte ens upptäckt att det var försvunnet.

Idag är jag ledig och nu är det bara tio dagar till jullov, varav tre stycken lediga. Underbart. Är dödstrött och skulle vilja sova hela dagen men det finns alldeles för mycket att göra och hittills har jag inte lyckats uträtta någonting. Snart ska jag ta tag i svenska uppsatsen och fixa bland fotona på pappas data. Det är en dyster och tung dag idag, fast jag inte har en aning om varför är allt bara grått och trist. Funderar på att ta ett bad med massor av skum och ljus och gustavs stereo för att bli lite piggare. Träning ikväll? Har helt tappat motivationen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0