håll min hand och säg att allt kommer bli bra

Känner mig lite avskalad, är frusen och har halsont men hoppas verkligen att det här inte är början av en ny förkylning. Känns som om jag är sjuk hela tiden och även om det vore skönt att vara hemma har jag varken råd att missa skola eller jobb just nu.. Blir örtté med honung och en varm dusch snart, sedan sova tidigt inför dödardagen imorgon, gårhemifrån strax före åtta och kommer hem vid halv tio ungefär.

onsdag:
skola 8.30-17, jobb 17.30-21(?)
torsdag: ledig! leta tapeter till köket,plugga spanska, träna
fredag: skola 8.30-13, julhandel medmor och bror, leta spanienbiljetter med frida
lördag: jobb
söndag: jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0