med solen i ögonen

Idag är jag hemma och idag är jag sjuk. Fast jag är inte hemma för att jag är sjuk. I alla fall så blev jag väckt av en sådär 30 signaler på hem telefonen vid nio tiden. Sprang över till grannen för att titta till huset och då råkade jag starta igång larmet som tjöt en bra stund innan jag fick hjälp att stänga av det. Sedan gick jag hem och la mig igen, hitills har jag läst ut En oväntad semesten, en halv Kalle Ankaspocket, tittat på HarryPotter 3, garvat åt alla dåliga skämt, druckit en kopp kaffe, en kopp te samt ätit en lussebulle. Jag är inne på det där med lussebullar för tillfället.

Jag har minusfeber, om det nu finns något som heter så men jag antar att jag måste kalla det för minus eftersom tempen visade på 35,4 grader, det kan inte vara normalt, eller? Men så länge man inte har feber måste det ju vara okej att träna, så jag ska träna ikväll. Innan dess ska jag hinna med lite annat smått och gott, som att låna pappas dator och leta foton till morfar, skriva ner lite böcker och skivor jag önskar mig, skriva lite dagbok, börja läsa någon ny bok som jag ännu inte valt ut, måla om naglarna, dricka ytterligare ett par koppar té, lyssna på den nya Håkanskivan och gud vet vad man kan göra en ledig dag. Kanske ska jag gå och äta pizza också, om jag orkar ta mer en 10 steg utanför sängen det vill säga.

Gud vad jag älskar att vara ledig en vanlig sketen torsdag.

Kommentarer
Postat av: emzak

"Gud vad jag älskar att vara ledig en vanlig sketen torsdag."



Word!

2009-12-04 @ 00:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0