när jag hör din röst

Fick andra twilightboken i julklapp av brorstor och jag har gått omkring med abstinensbesvär så fort jag inte kunnat läsa. Nu är den tyvärr slut och jag hoppas att jag får trean imorgon, annars ska jag köpa den innan jobbet på onsdag! Jag känner mig ganska säker på att twilight kommer bli nya harry potter för mig eftersom jag redan nu börjar få abstinensproblem, och jag har bara läst böckerna en-två gånger än så länge.. Problemet med fantasyböcker som är bra skriva är att de är så overkliga att man är övertygad om att det inte är sant, men samtidigt börjar man tvivla och därav magin. Dessutom saknar jag lite ömhet och omtanke så varför inte leva genom någon annan ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0