14 februari <3

Alla hjärtans dag och jag vaknade upp bredvid Pelle i sängen. Det var mysigt men kanske inte riktigt som att vakna upp bredvid sin pojkvän. Fast är man singel får man väl göra det bästa av situationen och varför inte dejta sin sötaste vän, h a h a. Jag åkte hit igårkväll direkt efter bion med mamma, lite impulsivt. Mamma tyckte att jag skulle följa med hem istället men har man en frukost dejt så har man! Dagen ska jag spendera här med henne och två söta systerbarn, sedan ska jag hem och fixa mig festsnygg, in til stan och träffa Jennifer och sedan käka middag på nåt ställe som heter bar 54 på Götgatan. Sedan bär det troligtvis av hem till Sandra för lite efterfest och födelsedagsfirande.

Alla hjärtans dag kan nog vara en trevlig dag trots att man är singel. Och varför inte passa på att hitta nån! Jag undrar om man hittade på den här dagen bara för att alla par skulle få en egen dag, fast ofta man gjorde det, det är väl mycket troligare att det var för att tjäna pengar på alla kära.. Men i alla fall, jättemånga verkar ju typ bli ledsna och så för att de inte har någon att vara med eller oroliga för att det måste hända något speciellt. Men egentligen är det ju bara en dag som alla andra, fast man kan visa lite extra kärlek och omtanke. Kärlek behöver ju inte betyda jag är kär i dig, det kan vara familj, vänner en främling på stan du är extra snäll mot, eller bara dig själv. Köp lite choklad och geléhjärtan och ta extra hand om dig själv


ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0