don't worry be happy

Åh jag är glad glad glad. Eller egentligen inte, men om man ska fokusera på allt som är bra så är jag jätteglad! Har tränat mycket idag, och jag lovar, man får värsta kicken av det. Började morgonen med 35 minuters simning, sedan 50 minuter promenad från skolan, 30 minuter löpträning och till sist en timmes innebandy. Dessutom fick jag min efterlängtade skaldjurssallad på Sandy's till lunch. Imorgon kan förhoppningsvis Hanna rädda min (och allra mest Amandas) helg så ska nog träffa henne en snabbis, bra, för jag började få dåligt samvete..

Sen är det fredag och heeeelg! Först ska vi äta taco här hemma och sedan tror jag att jag och mamma ska se I taket lyser stjärnorna, för det blev ju inte av förra veckan.. På lördag är det Alla Hjärtans Dag och jag har har faktiskt en dejt, hör och häpna. Jag bjöd ut Pelle och vi ska göra rosa hjärteplättar med sylt och grädde, och kanske till och med unna mig lie choklad innan jag börjar min nyttigvecka? Sen ska vi ta tusen kort och ha det supermys och sen dra iväg på olika håll. På kvällen är det utgång med middag och kanske fest för att fira Sandra som fyllde 17 år i tisdags. Söndag blir chilldag.

Låter det bra eller bra? Jag tycker det låter bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0